Ofte stillede spørgsmål
Her har vi samlet nogle af de oftest stillede spørgsmål, så du nemt kan få svar på eventuelle spørgsmål, du måtte have.
Find svar på dine spørgsmål her
Hvordan returnerer jeg en vare?
1. Besøg siden: www.myEstelle.dk/retur
2. Login ved brug af dit email og ordrenummer, som du finder i din ordrebekræftelse.
3. Dobbelttjek at oplysningerne under ”Udfyld formular” er indtastet korrekt.
4. Angiv det antal af varer du ønsker at returnere eller ombytte og vælg herefter årsagen til dette.
5. Når dette er gjort, tryk på ”Jeg har læst og bekræfter Handelsbetingelserne”
6. Tryk herefter på den blå knap: Hent label
Download og print dit returlabel og fastgør det på din returordre. Genbruger du din Estelle pose, er det vigtigt at du dækker det oprindelige label til.
Hvornår modtager jeg min refundering?
Typisk går der ikke andet end et par dage fra at vi har modtaget din pakke til at den er blevet behandlet.
Så snart vi modtager din pakke, gør vi vores bedste for, at du modtager pengene hurtigst muligt.
Vi bestræber os på at refundere beløbet samme dag som pakken modtages, omend der kan gå op til 3 hverdage, før refunderingen finder sted.
Beløbet refunderes tilbage til det kort der blev brugt, da du foretog ordren.
Vi kan desværre ikke refundere pengene til en anden konto.
Hvordan kan jeg tracke min ordre?
Når du har gennemført din ordre og vi har behandlet den, fremsendes en tracking e-mail, til din indtastede e-mail adresse. Heri finder du et link til en hjemmeside hvor du kan følge dine pakkes rejse til dig.
Hvis mailen ikke er i din indbakke indenfor 10 minutter, kan du med fordel kigge dit reklamefilter i mailsystemet. Finder du den ikke der, er du selvfølgelig velkommen til at skrive til os på support@myestelle.dk
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse. Hvad gør jeg?
Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse i din inbox, henviser vi dig til at tjekke spam-filteret i mailsystemet. Det forekommer at vores e-mails bliver markeret som ”spam” af visse e-mail udbydere.
Er den ikke at finde i din spam-mappe, kan det skyldes, at du har lavet en slåfejl ved indtastning af e-mail, eller en systemfejl fra vores side af – Kontakt da kundeservice på info@myestelle.dk.
Hvor hurtig levering har i?
Vi sender alle ordre inden klokken 14 i hverdagene – Derefter bør du modtage din ordre allerede dagen efter (også om lørdagen).
Alle ordrer som er gennemført fra fredag kl. 14 til og med mandag kl. 14, vil blive sendt ud om mandagen, således, at du bør have din ordre allerede om tirsdagen.
Har du spørgsmål til din pakke, er du velkommen til at kontakte kundeservice på support@myestelle.dk
Hvor lang returfrist har jeg?
Når du handler hos myEstelle.dk giver vi dig altid 14 dages returret fra den dag du modtager varen.
Hvor finder jeg mit ordrenummer?
Du finder dit ordrenummer i den ordrebekræftelse, du modtog på din e-mail, da du placerede ordren.
OBS: Vær opmærksom på, at fakturanummer og ordrenummer ikke er det samme.
Modtager du ikke mailen indenfor 10 minutter, råder vi dig til at kigge i dit spamfilter. Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, skal du sende en e-mail til support@myestelle.dk med det telefonnummer du brugte, da du foretog ordren, så vi kan finde dig i vores system og gensende din ordrebekræftelse.